Jag har nu kommit hem säkert till Norge efter en helt fantastisk vistelse i Sydafrika. Jag är väldigt nöjd med allt! Jag träffade många trevliga människor, både andra volontärer och sydafrikaner. Dessutom trivdes jag jättebra på jobbet på kliniken i Goodwood och kom bra överens med min värdfamilj och de andra volontärerna jag bodde med. Och jag måste bara säga det: Kapstaden är min nya favoritstad! Ingen gör det bättre:)

Caroline Volontär SydafrikaÖversatt