Resan har varit en av de mest fantastiska upplevelserna jag har haft och jag var fast, så nästa resa är redan i horisonten! Kanada har varit ett otroligt vackert och gästvänligt land och jag trivdes verkligen. Jag njuter också av när jag faktiskt har varit ensam finländare hela tiden, så jag måste bara kasta mig in och lära mig engelska.

Heta Work & Travel KanadaÖversatt