Jag klarar mig riktigt bra, och jag känner att jag börjar komma tillrätta här☺️ Allt är i sin ordning, och jag tyckte att informationen, rummen, transporten och allt var helt toppen! Jag gillar verkligen programmet, och jag tror faktiskt att det som har gjort mest intryck på mig är hur öppna och villiga att lära sig barnen är! Jag fick höra i förväg att de kunde vara ganska blyga, men de var verkligen väldigt öppna från första sekunden och ville att jag skulle lyssna på dem när de läste och läste vad de hade skrivit. Jag har hört att de var ganska blyga när volontärerna startade programmet, så de som har varit med från början har gjort ett fantastiskt jobb! För det har inte funnits några tecken på att de är blyga!

Nathalie Volontär Sri LankaÖversatt