De två första dagarna har gått bra. Nervöst är det fortfarande. Nervöst för att undervisningen inte ska vara bra nog med sedan inser jag att jag gör så gott jag kan, vilket uppskattas - eftersom det inte skulle finnas någon skola här utan människor som volontärarbetar.

Volontär Bali