Min tid på Lion Center-projektet var definitivt en av de bästa upplevelserna i mitt liv och ibland känner jag mig som ett vandrande lejon i en fackbok. De tidiga morgnarna verkade inte heller svåra, när man väcktes av lejonens brus och visste att man kunde gå med lejonungarna alternativt med elefanterna, medan solen målade himlen rosa. Jag fick många nya vänner från lokalbefolkningen, såväl som från andra ungdomar som arbetar frivilligt. Jag lämnade mitt hjärta i Zimbabwe och jag kommer definitivt tillbaka!

Pinja Wildlife ConservationÖversatt